دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
انتقال پرماجرا انجام شد و حالا رامین رضاییان باید خودش را نشان بدهد.

به گزارش آوای خزر، ‌بعد از یک دنیا کش‌وقوس و کلی تأیید و تکذیب، سرانجام رامین رضاییان قراردادش را با الدوحیل قطر فسخ کرد و به پرسپولیس پیوست. مدافع راست پیشین سرخ‌ها که در این سال‌ها برای تیم‌های بلژیکی و قطری توپ زده بود، حالا به جمع سرخپوشان بازمی‌گردد. وضعیت کیفی پرسپولیس و مخصوصا شرایطی که این تیم در سمت راست خط دفاعی داشت، طوری بوده که اغلب هواداران از بازگشت رضاییان خشنود هستند، هرچند در مورد سطح آمادگی او تردیدهای زیادی وجود دارد.

  • واکنش جالب یحیی به جذب رضاییان؛ خیالم راحت است | ۲ بازیکن پرسپولیس مفیدتر می توانند باشند
  • واکنش جالب رضاییان به ماجرای بازگشتش به تیم ملی | زمان همه چیز را ثابت می‌کند

حقیقت آن است که دنبال کردن شرایط رضاییان در سال‌های اخیر، به نوعی نشان‌دهنده افت این بازیکن است. رضاییان از الدحیل به السیلیه قرض داده شد و در مجموع در این تیم قعرنشین هم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشت. این اواخر در رسانه‌های قطری انتقادات زیادی از رامین انجام می‌شد و السیلیه هم تصمیم گرفت بعد از پایان دوران قرضی حضور این بازیکن، سهمیه خارجی‌اش را با نفرات باکیفیت‌تری پر کند.

مجموعه این مسائل نشان می‌دهد رضاییان برای اثبات خودش کار چندان آسانی ندارد. در حقیقت تا او تمریناتش را شروع نکند و در مسابقات به میدان نرود، دقیقا نمی‌دانیم کدام «رامین» به فوتبال ایران برگشته است. رضاییان در این فاصله حضور در تیم ملی را هم از دست داد که با وجود همه شایعات اخلاقی، نمی‌تواند بی‌ارتباط با نزول «فنی» او باشد. از سوی دیگر گفته می‌شود قرارداد رضاییان با پرسپولیس کوتاه‌مدت است و این یعنی مدیران باشگاه هم منتظرند ببینند با چه نسخه‌ای از این بازیکن مواجه خواهند شد.

اگر رامین بتواند خودش را در پرسپولیس نشان بدهد و جایگاه قبلی‌اش را پس بگیرد، حتی احتمال بازگشت این بازیکن ۳۱ ساله به تیم ملی هم منتفی نیست. با این حال بیم آن می‌رود که افول او جدی باشد و بعد از مدتی هواداران را دلسرد کند. این بدترین سناریویی است که بعد از این همه شور و شوق دوجانبه می‌تواند رقم بخورد. صد البته تقریبا همه‌چیز به‌خود رضاییان بستگی دارد. اگر او واقعا برای احیای خودش به ایران برگشته، باید زحمت بکشد و به‌طور کامل روی مسائل فنی متمرکز شود. به‌زودی پاسخ تمام این سؤالات مشخص خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: